KAMPANIA WIZERUNKOWA

Kompleksowo zrealizujemy działania reklamowe.

Poczynając od opracowania strategii, dobranie mediów, zakup i produkcję materiałów reklamowych.

Dysponujemy grupą kreatywnych pracowników, posiadających spore doświadczenie w tworzeniu koncepcji marketingowych dla galerii handlowych.

Dzięki licznym realizacjom, rozumiemy specyfikę branży oraz potrzeby grupy docelowej. Dbamy, aby nasze projekty były kreatywne i pozwalały wyróżnić się na tle konkurencji.

GAZETKA/PERIODYK

Posiadamy doświadczenie w tworzeniu wydawnictw i periodyków związanych z modą.

Możemy zaprojektować koncepcję periodyku oraz zaproponować jego layout oraz zawartość. Przygotowujemy także tego typu wydawnictwa pod kątem zawartości merytorycznej – zarówno jeśli chodzi o przygotowanie tekstów redakcyjnych, jak i wykonanie materiału zdjęciowego. Współpraca może także obejmować produkcję oraz dystrybucję materiałów, w tym zarządzanie bazą danych osobowych zgodnie z Ustawą oraz regulacjami GIODO.

PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, KONKURSY, LOTERIE

Przygotujemy działania o charakterze promocyjnym (BTL) kierowane do konsumenta.
Możemy podjąć się opracowania oraz organizacji programu lojalnościowego, zrzeszającego najemców galerii, a także organizacji konkursów i loterii.

Zakres współpracy obejmuje zarówno przygotowanie koncepcji i kreacji materiałów reklamowych, ale także przygotowanie regulaminu, uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz organizację przedsięwzięcia wraz z wyłonieniem laureatów i wydaniem nagród.

Innymi słowy: obsługa obejmuje opiekę merytoryczną, prawną i księgową.

STAŁA OBSŁUGA PROJEKTOWA I PROMOCYJNA

Zaplanujemy działania oraz będziemy do dyspozycji w zakresie prac projektowych i produkcyjnych w ramach bieżącej współpracy.

BADANIA MARKETINGOWE

Przeprowadzimy badania marketingowe które dostarczą danych analitycznych, pozwalających skuteczniej zarządzać galerią. Wszystkie badania prowadzone są przy wsparciu merytorycznym pracowników naukowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie metodologii badania.

Przykładem proponowanych badań są badania satysfakcji klientów oraz badania „mystery shopping” na terenie galerii handlowej. Po przeprowadzeniu badania, przedstawimy raport oraz wnioski płynące z badań. Istnieje także możliwość współpracy na zasadzie konsultingu z kadrą naukową Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.

DZIAŁANIA TRADE MARKETING DLA NAJEMCÓW, SZKOLENIA

Działania trade marketingowe oraz szkolenia dla najemców mają na celu wzrost jakości obsługi klienta a w efekcie zwiększenie obrotów i zysków najemców.

Proponowane szkolenia są prowadzone w małych grupach i mogą przyjąć postać interaktywnego wykładu (uczestnictwo bierne) lub dyskusji moderowanej (uczestnictwo czynne). Działania prowadzone są przez trenerów, mających duże doświadczenie szkoleniowe dla najbardziej znanych firm w Polsce, w tym galerii handlowych.